۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۹۰۸۲۱

آیت الله مؤمن بستری شد| وضعیت آیت الله مساعد نیست؛ مؤمنان دعا کنند

آیت الله مؤمن بستری شد| وضعیت آیت الله مساعد نیست؛ مؤمنان دعا کنند
آیت الله محمد مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری در یکی از بیمارستان های قم بستری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری بر اثر سکته در یکی از بیمارستان های قم بستری شد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام اطرافیان آیت الله مؤمن وضعیت جسمی این عضو فقهای شورای نگهبان مساعد نیست.

اعضای دفتر آیت الله مؤمن از مردم شریف ایران درخواست کردند که برای سلامتی آیت الله مؤمن دعا کنند.

ابوالفضل ایرانی خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص وضعیت آیت الله مؤمن گفت: آیت الله مومن شب گذشته در یکی از بیمارستان های قم بستری شده و از همان دقایق اولیه روند درمانی توسط تیمی از پزشکان مجرب آغاز شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تمامی اقدامات درمانی در حال اجرا است و وزیر بهداشت نیز پیگیر وضعیت ایشان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز کرد: پزشکان و کادر درمانی بیمارستان از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به آیت الله مومن و اجرای روند درمانی ایشان، دریغ نکرده و تمامی اقدامات درمانی مورد نیاز را انجام می دهند که امیدواریم با دعای خیر مردم شاهد بهبود وضعیت ایشان باشیم.

همچنین داماد آیت الله مؤمن در گفت وگو با رسا گفت: ساعت 6 صبح یک خون ریزی مغزی برای آیت الله مؤمن پیش آمده که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند اما در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارند.

داماد آیت الله مؤمن با بیان این که سطح هوشیاری این عضو فقهای شورای نگهبان رو به افول است، اظهار داشت: تیم پزشکی در حال بررسی هستند تا جمع بندی کنند چه اقدامات لازمی باید صورت گیرد.

وی وضعیت آیت الله مؤمن را بحرانی دانست و از مؤمنان و ملت ایران خواست که برای سلامتی عاجل و کامل ایشان دعا کنند./1323/پ201/ق

ارسال نظرات